Adelina Pestrițu și-a scos nunta la vânzare, dar nu i-a cumpărat-o nici o televiziune pentru că nu mai face audiență!

0
364

Cea mai frumoasă zi din viața Adelinei Pestrițu a fost… mai puțin profitabilă decât și-a dorit fosta prezentatoare TV.

În bunul obicei din ultima vreme al vedetelor, de a-și vinde nunțile și botezurile televiziunilor, sub formă de exclusivități, și bruneta a-ncercat să bată palma cu Kanal D, PRO TV și Antena 1, dar a fost trimisă la plimbare.

Vedetele aleg să-și vândă cele mai importante evenimente din viața lor din două motive: câștigă bani de la televiziunea cu care semnează contractele de exclusivitate și, tot prin intermediul televiziunii, fac reclamă firmelor de la care obțin, sub formă de barter, diverse obiecte necesare petrecerii: ținute, bijuterii, decorațiuni, flori, cadouri pentru invitați ori tortul de nuntă.

Adelina a făcut turul emisiunilor de divertisment ca să-și prezinte oferta, înainte de nuntă, ba vorbind despre rochia de mireasă, ba despre cadourile pe care le-a pregătit pentru domnișoarele de onoare ori despre meniu, însă niciuna dintre televiziunile pe care le-a vizitat nu s-a arătat dispusă să investească în petrecerea prezentată drept „unică” de fosta prezentatoare.

N-a prezentat interes nici cât cuplul Brigitte-Pastramă

Bruneta a sperat că nunta îi va fi preluată de Kanal D, care i-a contractat botezul Zenaidei, dar și PRO TV i se părea o variantă viabilă, însă foștii șefi i-au zis „pas”, iar pentru postul din Pache Protopopescu n-a prezentat interes nici cât cununia lui Brigitte cu Pastramă… Surse din domeniul televiziunii susțin că în spatele refuzului tuturor de a da bani pe nunta Adelinei stă faptul că vedeta nu mai face audiența de altădată și, prin urmare, nu merită o investiție de câteva zeci de mii de euro, pentru că la atât s-a ridicat și onorariul cuplului Brigitte-Pastramă, și cel pe care Anca Serea îl va încasa pentru reality-show-ul cu ea aducând pe lume cel de-al șaselea copil.

Instagramul, varianta de avarie

În lipsa unui contract TV, Adelina s-a trezit în imposibilitatea de a „livra” ce a promis firmelor cu care a-ncheiat contracte de tip barter pentru nuntă, și anume promovare pe site-urile de socializare și reclamă în prime-time la una dintre cele mai vizionate emisiuni de divertisment din România. Prin urmare, a-ntețit reclamele pe Instagram, în încercarea de a suplini lipsa televiziunii, ajungând să promoveze agresiv brandurile care i-au plătit de la rochii până la verighete, băutură sau aranjamente florale.

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments