Aeroportul Iași sărbătorește pasagerul 2 milioane, dar angajații denunță manipulare și favoritisme sub conducerea lui Romeo Vatră

0
7

Aeroportul Iași a anunțat recent cu surle și trâmbițe pasagerul cu numărul 2.000.000 pentru anul 2025, prezentând evenimentul ca o bornă istorică. Ceremonia a inclus tradiționalul arc de apă, premii și tăierea tortului, iar directorul general, Romeo Vatră, a subliniat „dezvoltarea constantă” și profesionalismul echipei. Oficial, totul arată ca un succes răsunător pentru aeroport și pentru partenerul său Fly Dubai.

Însă, dincolo de imaginea festivă, realitatea semnalată de surse din interiorul aeroportului este mult mai problematică. Evenimentul legat de pasagerul cu numărul 2.000.000 este perceput de angajați ca o „teapă”: pasagerul ar fi trebuit să fie pe un alt zbor, dar, pentru a masca problemele Fly Dubai (avion cu 200 de locuri și doar 60–70 de pasageri la bord), managementul a reprogramat totul pentru a „îmbuna seicii”. Situația amintește de evenimentul similar de anul trecut, considerat de mulți o manevră de PR electorală, pusă în scenă artificial pentru a arăta „rezultate” înainte de alegeri.

Aeroportul Iași sărbătorește pasagerul 2 milioane, dar angajații denunță manipulare și favorisme sub conducerea lui Romeo Vatră

„Pasagerul cu numărul 2 milioane pe zborul de Dubai este țeapă. Se vorbește că trebuia să fie pe alt zbor, dar pt că lucrurile nu sunt ok cu Fly Dubai (pasageri puțini, o medie de 60-70 pasageri pe zbor cu o aeronava care are spre 200 de locuri) au încercat să-i mai îmbuneze pe seici”, spun surse din interior.

Citeste articolul intreg aici : Aeroportul Iași, în derivă financiară. Cum jonglează Romeo Vatră și CA-ul decorativ și corupt, cu milioane de lei din bani publici | 7est.ro – Cotidian de știri, anchete, opinii, dezvăluiri și interviuri pe plan local și național

Mai mult, problemele interne sunt grave. Conform surselor, un angajat al aeroportului lucrează simultan și pentru Fly Dubai, în aceleași ore lucrate pentru Aeroportul Iași, ceea ce ridică întrebări serioase privind legalitatea și etica acestei practici.

La acestea se adaugă discriminarea de gen: angajatele nu au primit uniforme, pe motiv că „nu mai sunt bani”, în timp ce colegii bărbați au beneficiat de echipamente asigurate printr-un parteneriat privat cu magazinul Bigotti, ceea ce sugerează favoritisme și tratamente inegale în cadrul personalului.

Doar unii angajați sunt favorizați

„Discriminare mizerabilă din partea directorilor pe baza de sex. Noi femeile nu am primit îmbrăcăminte/uniformă pe motiv că nu mai sunt bani, în timp ce bărbații au primit uniforme de la Bigotti (a fost o combinație a unui angajat al regiei cu acest magazin)”, a mai spus o altă sursă.

În plus, gestionarea resurselor aeroportului este discutabilă: angajații își încarcă gratuit mașinile electrice personale de la prizele aeroportului, fără nicio transparență sau control, iar deciziile manageriale par să fie motivate mai mult de imagine și interese personale decât de eficiența operațională.

Citeste articolul intreg aici : Aeroportul Iași, între risipa banului public și oportunitatea curselor charter cu pelerini hasidici. Romeo Vatră ia „măsuri” în plină reformă bugetară | 7est.ro – Cotidian de știri, anchete, opinii, dezvăluiri și interviuri pe plan local și național

Toate aceste semnale arată că, în ciuda recordurilor de pasageri și a evenimentelor spectaculoase, managementul defectuos de la Aeroportul Iași își lasă amprenta negativă asupra funcționării zilnice și climatului intern.

Imaginea publică prezentată de conducere contrastează puternic cu realitatea: decizii discutabile, favorizarea unor angajați în detrimentul altora, lipsa de transparență și manipularea evenimentelor pentru a crea impresii favorabile. În acest context, „succesul” oficial al aeroportului pare mai degrabă o fațadă decât o realitate sustenabilă.

0 0 votes
Article Rating

Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments