Pop Mart, producătorul jucăriilor Labubu, a realizat un profit net de cinci ori mai mare în primul semestru din 2025 comparativ cu aceeași perioadă din 2024

0
50

Directorul executiv al Pop Mart, Wang Ning, a anunțat un profit net de aproape cinci ori mai mare în primele șase luni din 2025 față de aceeași perioadă a anului trecut, de 4,57 de miliarde de yuani chinezești (aproximativ 636 de miliarde de dolari), pe fondul cererii tot mai mari de jucării, în special pe piețele externe cu marje mai ridicate, potrivit Reuters.

Veniturile companiei au crescut cu 204,4% de la un an la altul, ajungând la 13,88 miliarde yuani (1,93 miliarde dolari). Pop Mart a declarat marți că „The Monsters” a generat venituri de 670 de milioane dolari în prima jumătate a anului, reprezentând 34,7% din veniturile totale. Alte patru serii de jucării au adus fiecare peste 1 miliard yuani în aceeași perioadă, inclusiv „Molly” și „Crybaby”, a adăugat compania.

Wang a spus că firma sa de jucării este pe cale să își atingă obiectivul de venituri de 20 de miliarde de yuani chinezești (2,78 miliarde dolari) în 2025 și că „30 de miliarde (4,18 miliarde dolari) în acest an ar trebui să fie, de asemenea, destul de ușor”. Doar gama Labubu ar putea ajunge la venituri de 1 miliard de dolari.

Labubu, un personaj cu dinți mari din seria de jucării „The Monsters” creată de Kasing Lung, a devenit jucăria preferată a celebrităților, inclusiv Rihanna și David Beckham, și s-a vândut complet în întreaga lume.

Pop Mart a fost miercuri cea mai tranzacționată acțiune după volum pe bursa din Hong Kong. Acțiunile au crescut cu peste 12,5%, atingând cel mai ridicat nivel de închidere de la debutul lor pe piața din Hong Kong, în decembrie 2020.

Directorii au spus miercuri că se explorează extinderea pe piețele emergente din Orientul Mijlociu, Europa Centrală și America Centrală și de Sud.

„Cred că pentru piețele externe suntem în continuare foarte optimiști și credem, de asemenea, că există încă un spațiu foarte larg pentru creștere”, a spus Wang, adăugând că vânzările din America de Nord și Asia-Pacific din acest an vor egala împreună vânzările din China din 2024.

În Statele Unite, unde Pop Mart are în prezent aproximativ 40 de magazine, Wang a declarat că firma va începe o fază de „deschideri relativ rapide de magazine” în următorul an sau în doi ani, fiind planificate încă 10 magazine în SUA până la sfârșitul acestui an.

Activitatea principală a Pop Mart este producția și vânzarea de jucării de colecție, multe dintre ele dezvoltate împreună cu artiști și vândute în „cutii oarbe”, pachete pe care consumatorii le cumpără cu aproximativ 10-20 de dolari fără a ști exact ce versiune a jucăriei se află înăuntru.

Pop Mart spune că va lansa în această săptămână o versiune mini a lui Labubu care poate fi atașată la telefoane.

„Ne așteptăm ca reaprovizionarea seriilor existente și lansarea unor noi ediții să impulsioneze extinderea câștigurilor în a doua jumătate a anului. Totuși, considerăm că acțiunile rămân probabil supraevaluate, întrucât investitorii trec cu vederea riscul ridicat al afacerii pe termen lung”, a spus Jeff Zhang, analist Morningstar.

0 0 votes
Article Rating

Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments