Operatorii de locații pentru astfel de evenimente au fost notificați oficial și au la dispoziție cinci zile pentru a trimite către ANAF informații detaliate despre fiecare eveniment.
Potrivit Mediafax, firmele care organizează sau găzduiesc evenimente trebuie să trimită datele cerute la adresa [email protected], preferabil în format .xls. În cazul în care termenul nu este respectat, acestea riscă sancțiuni contravenționale.
Printre informațiile solicitate de ANAF se numără: datele de identificare ale clientului (nume, prenume, firmă, telefon); natura evenimentului (nuntă, botez, majorat etc.), data și ora; numărul de meniuri sau participanți; prețul fiecărui meniu; avansul încasat și modalitatea de plată; alte servicii oferite contra cost (închiriere spațiu, decor, muzică, filmare/fotografiere etc.).
ANAF precizează că operatorii au obligația de a coopera și de a furniza toate informațiile solicitate în perioada indicată. Campania vizează, cel mai probabil, combaterea evaziunii fiscale și verificarea veniturilor nedeclarate generate de astfel de evenimente.